| ||||||||||||||
|
Vďaka veľkému ohlasu študentov Gymnázia sa študentská spoločnosť Etos rozhodla organizovať diskotéky. Počas tohto školského roku sme naplánovali 3 diskotéky pri príležitosti sviatkov (Mikuláš, Valentín, Veľká Noc) a 1 diskotéku spojenú s vystúpením kapely. Pred samotnou organizáciou diskotéky prebehli rokovania s majiteľom vopred vybraných priestorov pánom Plešingerom. Po vzájomnej dohode o podmienkach organizácie a prerozdelení zisku sme pripravili návrh na samotný priebeh diskotéky a marketingové oddelenie odštartovalo reklamnú kampaň. Výsledný efekt tejto činnosti však nedosiahol očakávanú úroveň, čo sa v konečnom dôsledku odrazilo aj na ziskoch. Najmä prvá diskotéka v období Mikuláša bola spojená s relatívne nízkym záujmom študentov. Je pravdepodobné, že hlavne mladších študentov odradil spôsob organizácie, keďže táto diskotéka prebiehala samostatne pre nižší a vyšší stupeň. Naopak počas Valentínskej diskotéky sme zaznamenali oveľa vyššiu účasť, k čomu určite prispelo množstvo súťaží, tombola a iné sprievodné akcie. Tretia a posledná diskotéka prebehla v deň 1. apríla, avšak ani tu sa zisky zo vstupeniek nezhodovali s pôvodným plánom finančného oddelenia. V dôsledku skoršieho ukončenia fungovania našej spoločnosti nebolo možné zorganizovať diskotéku spojenú s vystúpením kapely.
Slovo ĽUDSKÝCH ZDROJOV /Juraj Smolka/ |